ApartDirect Long stay Företags lägenheter
Ett barn under 2 år bor gratis, vid användning av de sängar som finns på plats. Har ni barn över 2 år, rekommenderas för er komfort att hyra en lägenhet med fler sovplatser.
För att kunna använda en promokod, var vänlig välj ett lägenhetshotell och inte en destination, ex. Stockholm / ApartDirect Solna.
Vi hyr ut fullt utrustade lägenheter, med tillgång till 24h support och städning. Välkommen att skicka en förfrågan idag, så återkommer vi med prisuppgift och förslag på lediga lägenheter.
ApartDirect erbjuder ett stort utbud av företagslägenheter för långtidsuthyrning. Kanske behöver du en evakuerigslägenhet under renoveringen, saneringen eller något annat som hänt? Vi hjälper dig att hitta ett alternativt boende. Långtidsuthyrning finns i alla våra lägenhetshotell, men även i ytterligare områden som inte är tillgängliga för korttid, såsom Huvudsta centrum, Hagsätra, Skärholmen m.m.
Ni väljer en eller flera lägenheter som ni önskar att hyra. Ni skickar därefter en förfrågan via vår hemsida eller via email.
ApartDirect återkommer via email med svar om det är ledigt, hyreskostnader och ett eventuellt hyreskontrakt, med en betallänk. För att bokningen ska bekräftas efterfrågas en månadshyra i förskottsbetalning och ibland en deposition.
Ni skickar tillbaka signerade dokument och betalar via betallänken. Betalningen kan även göras via en banköverföring. Betalningen ska genomföras inom 7 dagar, efter att hyreskontraketet är signerat.
När betalningen har genomförts och hyreskontraktet är påskrivet skickas en bekräftelse med ankomst instruktioner.
ApartDirect efterfrågar en månadshyra i förskottsbetalning, ibland även 3 månader i deposition, för att bekräfta er bokning. Betalning sker via en säker betallänk med kontokort eller via en bank-överföring, inom 7 dagar efter att hyreskontraktet är signerat.
Dagar kvar till ankomst då avbokning utförts: |
30+ |
15-29 |
1-14 |
Återbetalning i % av den totala kostnaden: |
85% |
50% |
0% |
Återbetalningen utförs så fort ApartDirect mottagit er avbokning. Notera att det kan ta tid innan återbetalningen syns på ert konto p.g.a. bankens riktlinjer.
Städning och byte av sänglinne och handdukar sker en gång i veckan. Extra städning kan ordnas vid förfrågan mot en avgift.
Ni väljer en eller flera lägenheter som ni önskar att hyra. Ni skickar därefter en förfrågan via vår hemsida eller via email.
ApartDirect återkommer via email med svar om det är ledigt, hyreskostnader och ett eventuellt hyreskontrakt, med en betallänk. För att bokningen ska bekräftas efterfrågas en månadshyra i förskottsbetalning och ibland en deposition.
Ni skickar tillbaka signerade dokument och betalar via betallänken. Betalningen kan även göras via en banköverföring. Betalningen ska genomföras inom 7 dagar, efter att hyreskontraketet är signerat.
När betalningen har genomförts och hyreskontraktet är påskrivet skickas en bekräftelse med ankomst instruktioner.
ApartDirect efterfrågar en månadshyra i förskottsbetalning, ibland även 3 månader i deposition, för att bekräfta er bokning. Betalning sker via en säker betallänk med kontokort eller via en bank-överföring, inom 7 dagar efter att hyreskontraktet är signerat.
Dagar kvar till ankomst då avbokning utförts: |
30+ |
15-29 |
1-14 |
Återbetalning i % av den totala kostnaden: |
85% |
50% |
0% |
Återbetalningen utförs så fort ApartDirect mottagit er avbokning. Notera att det kan ta tid innan återbetalningen syns på ert konto p.g.a. bankens riktlinjer.
Städning och byte av sänglinne och handdukar sker en gång i veckan. Extra städning kan ordnas vid förfrågan mot en avgift.